Thursday, October 27, 2016

Cameron House Miniatures

Cameron House Miniatures Oor Cameron House Miniatures Jy mag dalk wonder hoekom die terrein cameronhouse. uk genoem? Wel, Cameron House was die naam ek het my eerste miniatuur projek, 'n huis in die styl van Charles Rennie Mackintosh (sien links). Die webwerf is oorspronklik aanlyn sit in 2001, om die besonderhede van hoe die huis vorder wys. Dan bygevoeg ek 'n artikel oor my oesjaar Lundby dollshouse (regs), wat ek begin versamel toe ek 'n kind was. Na vloek ek sou altyd net die Mackintosh huis, ek het geleidelik belangstel in ander tydperke en verskillende idees begin na vore te kom. Ek het by 'n plaaslike klub met 'n paar vriende, en hulle 'n kompetisie vir 8220 loop, 'n ongewone Container8221; . Dit laat my dink, en ek het 'n bietjie Cameo van 'n rock band in 'n ou spreker kabinet. YKK oopgemaak gebore (links). Ander projekte gou gevolg, insluitend Deskeys, 'n Dollshouse winkel met Art Deco teekamer bo; Paws Petshop; 'n Busker buite S. Breve Sons musiekwinkel; Die Admirals Studie (regs), 'n kamer geïnspireer deur die pragtige MiniMundus Bieder Meier meubels kits, wat bewoon word deur 'n afgetrede admiraal sy jong vrou; en Bikers Alley, het in 'n Breadbin. Nog twee projekte het gegroei uit versamelings van spesifieke MINIS. Ek het 'n baie teepotte en iewers nodig om dit weer te gee, sodat Vera Morepots Teapot Emporium (links) het saam. En ek was die invordering van die 1 / 12de skaal voortplanting stoele deur die Amerikaanse kunstenaar Raine. van eBay, sodat Sit Pretty (regs) is die perfekte winkel om hulle in te sit. Hoewel die stoele was 'n eindige versameling, die aantal Veras teepotte voort om te groei, soveel so dat sy onlangs 'n eerste verdieping uitbreiding te bou haar winkel! Meer onlangse projekte is die verkenning van ander tydperke en style. Die Château slaapkamer (links) is ingestel in 1750, die tyd van Louis XV, en Gravin Veronique wag 'n geheime afspraak met Jean-Claude die Butler. Hierdie kamer is toegerus met 'n pragtige hand-geverf meubels deur Bespaq. wat ek daarin geslaag om op te tel op 'n baie lae prys, want 'n paar van die stukke is beskadig. Met 'n bietjie TLC, youd weet nooit. Greyhound Bar Cocktail Lounge (regs) was nog 'n Art Deco-projek, 'n era wat ek liefhet. Die kamer boks is geleer deur bekende miniatuur schilder Brooke Tucker as een van haar laaste klasse in die Verenigde Koninkryk voor jy gaan. Daar is altyd iets nuuts te maak, en soos die meeste miniaturists, Im verskriklike vir die begin van 'n nuwe projek voor heeltemal afronding van kinders Ive het! In dié opsig is daar 'n hele paar dinge wat ek het op die pad op die oomblik, wat steeds aan die gang is. Die grootste hiervan is Merrimack Huis, (links) 'n baie moderne gebou van die Aarde Tree Miniatures in die VSA. Dan Ive versamel Suidwes items (regs) pottebakkery, tekstiele, ens, hoofsaaklik uit Dusty Acres SW Trading Post op eBay. Ek het 'n gebou uit die VSA om 'n winkel met die naam Pueblo Trading maak. en is regtig tevrede met die manier waarop dit het uitgedraai. Ten slotte, Fokus Photographic (links) is 'n bietjie 1 / 12de-skaal gallery om my foto's (sedert Im onwaarskynlik dat 'n ware een te kry) en Dennys Diner (regs) is 'n tipiese 19508242 vertoon; s Soda Fountain. Albei is in die vroeë stadiums met nie veel gebeur op die oomblik. Ek sal inligting by te voeg op 'n meer projekte soos hulle gebeur.


No comments:

Post a Comment